Den pátý- půlnoční seznámení

14:32 Unknown 0 Comments

Tajemný název? Alee, chci Vám přiblížit aspoň trochu svůj poslední rok, a tak mě napadalo, že to udělám pomocí fotek. Ale bohužel i po dlouhém mazání, rozhodování a vybírání, je těch fotek až nad hlavu :D. Tak sem se rozhodla mé utrpení rozdělit do pár částí : ,,Jídlo, přátelé, cestování. Snad to bude pro všechny z nás jednodušší.
A co že jsem dnes všechno dělala, že přidávám tak pozdě příspěvek? Do 15:10 jsem měla moji zdlouhavou a absolutně unavující školu, hned potom jsem si zašla na nehtíky:) Rozholda jsem se pro sytě červenou, která se mi bude hodit k sobotnímu outfitu (nebo spíše rudé rtěnce). To mi připomíná, že už se nemůžu dočkat, až Vám představím svůj sobotní outfit :). Potom sem běžela s kamarádkou na 12 minut do solárka, abych stihla večerní hot yogu. Bohužel tu sem nestihla a místo mého pravidelného "jógování" bylo spíše "odpočinkování" doma :D. Ale ne tak docela! Táta přivezl domů obří dýni s tím, že bude dnes na večeři dýňový krém (polévka). Ovšem to zapomněl na to, že v kuchyni jak bludný holanďan. Tak sem se do toho opřela já! Mé kuchařské skills nejsou také na nějaké profesionální úrovni, ale aspoň vím, že v rukách ženy to dopadne (snad) lépe. Dýní jsem doslova vykuchala a nechala povařit ve vodě. poté rozmixovala přidala koření trochu pistáciových ořechů, a byla na světě! Žádná věda. Každý si potom přidal do krému zakysanou smetanu, dle chuti. No a jaké to bylo? Naprosto vynikající! Škoda, že se to dřív snědlo, než sem to stihla vyfotit :(.
Teď tu ležím s přecpaným břichem, hotovou školou na zítra a přemýšlím jakou část přidám první. Asi to vyhraje jídlo (ostatně jako vždy :D).
Prozatím papa:-*

You Might Also Like

0 komentářů: