Review: Utubering 2k16

12:31 Unknown 0 Comments

Utubering- akce, na které je každá šílenost povolená. A proč je zážitek mnohem víc než podpis? Ano, je to tak, a proč mám takový názor? Čti dál..
Tahle akce je jednoznačně v něčem super, a tom v tom, že uvidíš spousty známých tváří na vlastní oči, skvěle se pobavíš nad širokým výběrem zábavy, a zkrátka zažiješ něco nového. Já byla spíše jako doprovod moji malé sestry, ale tak musím přiznat, že i já tam mám svoje oblíbence. :-)
 Ovšem moje očekávání a nároky byly asi příliš vysoké.Představovala jsem si,že budu mít minimálně s pěti "jůtubery" fotku a alespoň jeden podpis. To však v takovém množství lidí asi nebylo možné, a hned po první strávené hodině na utuberingu jsem ztratila veškeré iluze.
 Chtěla jsem jen jednu jedinou fotku, a to s Explem. Úplnou náhodou jsem ho zahlédla jak nenápadně prochází i s jeho přítelkyní Momou, a tak jsem se bez váhání rozběhla :-D. No a s mým překvapením byli Explo i Moma extrémně milí. Což se bohužel nedá říct i o ostatních. Někteří "jůtubeři" se dokonce vymlouvali na to, že nemají čas a prostě jen mezi fanoušky projeli na penny.
Já zase na druhou stranu chápu, že je někdy složité vyhovět všem, a dokonce chápu, že toho mají plné zuby. Ale některým "jůtuberům" jsem opravdu nerozuměla. Můžeme to svést na to, že jsou přepracovaní a chtějí si hlídat svoje soukromí.
Overall, to byla super akce, jsem hrozně ráda, že jsem aspoň ulovila ty dva. A vlastně jsem viděla konečně na vlastní oči celou naši youtube scénu. Myslím, že jako parta fungují skvěle. No uvidím, jestli taky nerozjedu youtube "business", jsem v tomhle hodně nerozhodná. Ale myslím, že jsem v tomhle celkem kreativní, a patřičné vybavení už mám taky. Tak uvidím :-)

S Explom 

S Momou


V pozadí Jirka Král a GOGO
(aspoň nějakou fotku s něma mám :-D)
S fake Gogem :-D

Skvělé zakončení celého Utuberingu ! :-)

You Might Also Like

0 komentářů: