Den čtvrtý- Ano či ne?

8:50 Unknown 0 Comments

Ahojky! Taky máte dnes venku tak krásně? My ano! A musím říct, že už na mně leze jarní nálada:-), vytahuji jarní hadříky ze skříně a vybírám sluneční brýle. Taky sem si říkala, že už chci zase k moři, a tak sem si vzpomněla na lednový "trip" do Dubaje, a jak to bylo super. Chtěli byste nějaký článek o Dubaji? O tom jak to tam chodí. kam zajít, apod.?:-)
Burj Khalifa

Ale teď ta horší část dne. Celý den mě bolí zuby, ale úplně děsně. Nemáte nějakou radu? Na internetu jsem dočetla, že to je ze sladkého, ale skoro žádné sladké nejím (kromě snídaně :-D). A hřebíček mi taky nepomáhá, tak nevím. Mimochodem potěšilo mě už i pár prvních mailů od Vás, tak budu ráda za další (tereza.hadravova@seznam.cz).
Dnes sem chtěla vyrazit do parku na brusle nebo se jen tak proběhnout, ale bohužel to s těmi zuby nejde:-( Tak snad nás teplo neopustí tak rychle, jako minulý týden, a já si aspoň stihnu zabruslit.A jak si užíváte tepla vy? Nevíte kde koupit nějaké krásné a zároveň kvalitní brýle?:-)
Papaa:-*

You Might Also Like

0 komentářů: