Cestování - Dubaj, aneb kam mi mizí peníze?!

8:56 Unknown 4 Comments

Dubaj, nebo pokud chcete Dubai jedno z mých nejoblíbenějších míst vůbec <3
Byla jsem tam letos v lednu, přiletěla jsem něco před posledním prosincem, abych stihla Silvestr, a bylo to amazing!    Rozhodně nedoporučuji jezdit bez financí, budete plakat, kolik krásných věcí musíte mít :( A doporučuji jezdit taxíkem, je to nejvýhodnější, Dubaj je hodně rozlehlá a téměř nic není u sebe. V Dubaji mají místní takovou zajímavou vlastnost, když vám někdo řekne, že je metro za rohem, pravděpodobně půjdete minimálně 5 rohů  a asi tak 20 minut :). Takže taxík se vážně vyplatí. Počasí je tam celý rok nádherné ale myslím, že letní dovolená to není úplně ideální, jelikož jsem se mohla i v lednu opalovat :) Věřím, že všichni známe Dubaj minimálně z obrázku, ale pokud tam jste, tak zjistíte, že je to trochu něco jiného, a budete se chtít za každou cenu vrátit :)                                                                                     
Kluziště uprostřed Dubai Mall :D
Výhled z aquaparku v Atlantis :)
Burj Khalifa v celé své Silvestrovské parádě :)

plážový styl

opět zajímavé objekty uprostřed obchodních domů :D






Profláklý tobogán se žraloky, ano měla jsem infarkt :))






Atlantis

Singing (dancing) fountain





rájjjjjjj <3


You Might Also Like

4 komentáře:

  1. Tak to musela byť auper dovolenka! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Koukat na tolik slunečných fotek ve mně budí neskutečnou touhu taky někam odcestovat - za sluníčkem:) Dubaj je mým snem už pěkně dlouho, ale zatím jsem tam ještě nebyla. Třeba jednou:)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  3. Krááásný fotky a moc hezká barva Triangl plavek :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásný blog :) A úžasné fotky ♥
    http:/british-girl.blog.cz/

    OdpovědětVymazat