Review: Kylie lip kit!

5:59 Unknown 1 Comments

Celá natěšená na to, co najdu uvnitř, i když si to dokážu přesně představit, pospíchám domů. Proč to nemůžu vybalit už tady, rovnou na ulici? Ale ne, přece jsem počkala deset dní, tak těch pár minut už vydržím... Ano, tak nějak jsem se cítila, když jsem převzala do svých rukou balíček Kylie Lip Kit!
Před pár dny jsem měla tu možnost se na vlastní oči seznámit s populární matnou tekutou rtěnkou od Kylie. Když balíček rozbalíte, najdete v něm samozřejmě fakturu, což není ta zábavná část balíčku, a hned po ní vybalíte kartičku s "dopisem" od Kylie
Ale to hlavní je přece ta krásná designová krabička, ve které najdete rtěnku s tužkou! Kylie musím nechat, že ten design má opravdu promyšlený a úplně se trefila do mého vkusu.





Jako první si všímám intenzivní vůně- čokoláda s vanilkou, pro mě možná až příliš intenzivní, ale pro někoho to může být plus. Zkouším vzorek na ruku a musím říct, že pigmentace je absolutně perfektní. Aplikátor má klasickou houbičkovitou texturu a konec houbičky je oválný, což je výhodné, protože se krásně dostanete do horních záhybů rtů. Odstín rtěnky je takový dark nude- pro světlejší typy jako já, je to prostě kávová hnědá. Tmavší slečny můžou odstín využit jako perfektní nude rtěnku. Textura je sametově krémová, opravdu velmi příjemná konzistence. Konturka je ideálně měkká, avšak odstín je o trochu světlejší než je samotná rtěnka. 



Produkt zasychá po pár sekundách. Finish je velmi matný a nepůsobí vysušeně. Dokonce i moje rty se cítí hydratované. Bez další aplikace mi na rtech vydržela zhruba 8 hodin. Během této doby jsem samozřejmě jedla, pila. Opravdu mě překvapilo, že jsem rtěnku nemusela nanášet znovu, a vydržela tak dlouho. I kdybyste chtěli rtěnku trochu poopravit. Vůbec to nevypadá špatně!

 Při odličování přichází moment, který jsem tak nějak neočekávala. Byla jsem zvyklá na produkty, které jdou snadno a rychle odlíčit. S touhle rtěnkou to chce více trpělivosti, ale po chvíli je také pryč. Takže doporučuji pevné nervy a dostatek času. Tuto situaci však nevnímám jako nevýhodu.





Overall: Lip kit doporučuji všem, co chtějí vyzkoušet něco jiného a nevadí jim trochu investovat. Přece jenom máte to i s tužkou. A produktu je tolik, že Vám bude dělat radost hodně dlouho!

Tak zase u příštího příspěvku, což bude outfitovka! 
See ya <3

You Might Also Like

1 komentář:

  1. Vyzerá to kvalitne a ako čítam, kvalitné to aj je :) Jednoznačne si do svojej zbierky jeden zakúpim aj ja :) Skvelá recenzia :)

    OdpovědětVymazat