Recenze : Matrix na vlasy- ano či ne?

3:23 Unknown 0 Comments

Krásné (no moc krásné ne, vzhledem k počasí) páteční poledne! :-)
Dnes jsem si pro vás připravila recenzi na vlasovou značku Matrix. Jelikož tuto značku seženete zejména u kadeřníku jako já, nyní se dá sehnat i online (ostatně jako vše). Na internetu vám vyjede asi milion stránek kde objednat, zkusit můžete třeba : http://kadernickezbozi.cz/. Já osobně vyzkoušela miliony značek, ale téhle zůstávám věrná. Ale každému sedí něco jiného :-).
ExquisiteOil Biolage- klasický šampon, pro lesk vlasů
jako takový bonus, vlasy po něm úžasně voní

BIOLAGE ExquisiteOil Oil Ritual Masque- maska po použití šampónu, pro ještě větší lesk a hebkost
nedoporučuji používat s kondicionérem

Řada OilWonders- obsahuje olejové mikročástice, pro velmi intenzivní lesk

Oil cinditioner- kondicionér, který dodává všemu ještě větší dojem

Biolage Keratindose- řada, která chrání před vysušováním a dává vlasům původní celistvost

Matrix Biolage ExquisiteOil Treatment Tamanu Oil(vpravo)- posilující sérum,posiluje jemné a křehké vlasy, předchází lámání vlasů, vyživuje
já přidávám tři kapky do kondicionéru


A nakonec- ano vím tenhle kousek sem vůbec nepatři, ale bez něj bych nemohla přidat žádnou recenzi o vlasech. Moje číslo jedna na poškozené vlasy. Kdysi sem měla vážně hodně polámané konečky od každodenního žehlení. Zkoušela jsem miliony přípravků, vlasy mi pořád nechtěly růst. Kamarádka mi doporučila tento zázrak a já dva roky nepoužívám nic jiného :-)
Koupit můžete zde : http://www.kadernickezbozi.cz/
Tak co jak se vám líbí má péče o vlasy? Zkusíte taky něco? :-)


You Might Also Like

0 komentářů: