Den první- Seznámení

10:41 Unknown 0 Comments

Ahooj! Vítám Vás (i když vlastně ani nevím jestli někoho vůbec?!) na svém novém blogu. Bude někdo číst můj blog? Bude někoho zajímat můj život, moje názory, můj styl? To nevím, ale když to nezkusím, tak to nikdy vědět nebudu. :D
Jmenuji se Tereza, je mi 16 let (za chvíli 17 :O :D) A co miluju? No přece asi jako každá správná holka módu, styl, kosmetiku apod. Ve svém volném čase (moc ho nemám) chodím cvičit do posilovny, nebo si jdu zaběhat. Pokud se mi zrovna nechce nebo jsem unavená, tak koukám na gossip girl (už poslední sérii :(() a láduju se zmrzlinou :D.
K blogování mě navedla moje skvělá kamarádka, sice se mi do toho moc nechtělo, ale mám toho tolik na srdci co bych řekla a podělila se o to s ostatními. A jelikož mě baví sledovat známé youtuberky, a číst příspěvky talentovaných blogerek, tak to chci taky zkusit.
Mojí první radou pro Vás je : ,,Pokud to chceš, tak to zkus, protože pokud to nezkusíš, tak nikdy nebudeš znát odpověď.'' 
ps: Byla bych vděčná za každý nápad nebo připomínku, co dělám špatně, nebo co mám dělat častěji, a nebo klidně úplně něco nového.
Nechte se překvapit! :-*

You Might Also Like

0 komentářů: